Sunday, March 13, 2011

omar..klcc..n aino..

smlm yati ader lepak umah kau...n smlm jgk ku keluar ngn banker 2..huhuh sbb yati ckp dia boring...so aku bg tw la mamt ni,..pas 2 dah bg tw..aku pon keluar g klcc..g mkn dulu kt pelite..pas 2 baru msk klcc..huhuhuh mase nk jalan g klcc aku dah dpt kl dari omar...huhuhu pas 2 aku dah kene g bts..hu..mule cm mlas jer..pas 2 mamt ni ader menwawarkan diri nk anto aku...so aku gla...dah g aku jumpe omaq..huhuhu pas 2 bawak omaq g duta... dah g duta aku pon g klcc blek..pas 2 si aino call ckp nk blek sndiri..wa memg angin la kaau...bodoh g same2 nk blek asing2..alasanye nk lepak ngn membe yati...sengal la...aku cm marh ar...dah smpai nk ambk dia...pas 2 lambt plak..geram btoi aku...sengal!!!!!!!!!!! dah smpai umah aku pon diam jer...aku smbang2 ngn mamat 2 kt dlm kete jer..pas aku msk dlm umah...mdi nn tdo...mlas nk ambk tw... pas 2 laki si aoni x dtng pon...blek awal2... cm 2 jer..pas ni aku dah x mw ajak dia dah...wat hal la sengal 2...
skrng ni aku just biase dia ngn dia,... rase cm nk pidah jer..benci nye...

No comments:

Post a Comment