Tuesday, April 26, 2011

danau n klcc

smlm aku ader g klcc n danau kota...best la jgk...tgok view mlm2 ngn heri...ader la ambk gmbr kt klcc 2 ya memg cntik la...cm x cye jer tempat 2 cntik sngt.. bnyk owg smlm walaupon owg puteh ...jalan2..pas 2 ader la tgok owg cntik kt area2 2...
mase kt danau lepak minum jap..pas 2 sblah aku ader la pompuan dok cantik gile nk jer aku muke cm 2...tp aku besyukur dapt muke cm skrng...alhamdulilah...
mase dok minum 2 heri ader ckp pasal aku dah berubah x mcm aku dtng dulu...pas 2 ckp pasal aku ni suke wat perangai..aku suke gaduh ngn owg,aku dok ngn sape pon aku mesti gaduh...nape dia nk ungkit pasal smua 2...aku tgah suke2 mesti dia potong mod aku...pas 2 aku terus ajak dia blek..dia tlepak umah aku...aku x bnyk ckp ngn dia...mlas kdang tegu x betempat mlas aku nk ambk pusing...biar la...
aku ni menyushkn dia ker?? yer btoi tp smua 2 kalo nk tolong jgn la nk ungkit2...aku pantang btoi... npe mesti cm ni...
perasaan aku terase bile dia ckp cm 2...aku bkn nk gduh ngn owg...bkn aku nk kutuk owg tp memg nk jdi kt aku smua 2 aku terima..aper pon...biarlah owg ckp aku ni suke gaduh pon...
enth la...aku dah x mw sush kn dia.... lgpon aku rase dia malu ader gf cm aku ni... bnyk masalah...biar la... reda jer...aku sedar sape aku,...cume owg biase saje...

No comments:

Post a Comment