Tuesday, August 9, 2011

X DIPEDULUKAN...

bulan puase ni memg aku x dipedulukan olehnye... rase hdup sowg2 kt kl ni sebatang kara...nk ajak bukak...hm memg wasalam la... kalo dah x sempat ape slahnye ajak saho... saho pon wat x tw jer...blek umah ke x ker owg x der nye nk tnye.... cm ni ker seorng pakwe.\
bnyk bnde nk pikir.ok aku phm tp ambk la tw pasal aku sama.........
ni memg abaikan aku sepenuh masa.............
pernah x dia terpikir..........
sudah la .mlas aku nk ambk tw...\yg hang tw nk marh 2 ja...x payah posa la der kalo nk mrh2...p mati......dia tw dia punye mrh ja aku dia x tw lg........\
hari 2 blek kg pon x bg tw aku...aku ni just nk tw ja bkn nk cm2...
rase tersish...ikt la der aku pon mlas nk ambk tw...ko ko aku aku....
bile diri dah rase cm ni aku dah x kisah.....
aku blek bile aku rase nk blek cukup,,, jgn nk tnye akyu p mana........

No comments:

Post a Comment