Thursday, September 8, 2011

my herryz

smlm aku g mkn sate ngn heri selepas aku ambk dia dari insp.. aku dah lame x keluar mkn ngn dia.. best jgk la.. terase la dia ader mase ngn aku.. aku ader la ckp2 pasal cm2..maklumla dah lame x sembang2 pas 2 blek pon ader msg2 lg... dia ader ckp pasal hubungan aku n dia...dia cian kt aku tkt aku derita kalo aku tunggu dia...dia syg aku tp dia x tw sampai bila aku harus tunggu.. aku jwb ok jer sbb benda ni dah terjadi n bkn aku nk lepas dia or putus cari pakwe baru cm 2??? lgpon dah bnyk duit dia aku hbiskan n sush nk cari laki cm 2 baik,tanggungjwb...dan aku x kan lepaskan kau cm 2 jer... owg ckp alang2 dah gatal biar la sampai owg tabib bkn...hehehehe aku tgu n akan tgu dia...lagipon aku masih muda nk pikir bnda cm ni.. biar la dulu.. n aku nk dia jdi yang terbaik untk keluarga dia baru dia aku yg punya. muhammad herri kau milik ku selepas kau bahagiakan org tua mu...

No comments:

Post a Comment