Tuesday, March 27, 2012

ceritanya

sibuk sngt ker laki 2 sampai aku ni dia lupa nk bg tw dia ader insp.pas2 x ckp kata dia sngt letih.aku dah boring dgr alasan mcm 2...kenapa aku ni dah x penting ker smpai boleh lupa benda mcm 2.... mase ayh dia skit boleh tinggal aku kt tmpt insp.aku diam aku buat x tw. aku maafkan dia untk masalah itu.kenape????? marah dia sowg jer yg dia tw marah aku ader dia kisah. dah la bek hidup sendiri dari mengharapakan diaa....aku rase aku ni bukan untk diaa.ckp la.mlas nk pikir tp hati ni asik sebak mengenangkan perkara terjadi pada diri ni.. aku harap dia sedar aku ni manusia yg ader perasaan.baik aku diam dan terus kanhidup aku seorg diri.cukup la.hati aku dah rase skit sngt dengan kelakuan dia. sdih sngt2.aku nk lupakan smua... pergi lah kau wahai laki.aku dah mlas nk ambk tw...tp dlm hati aku nk jer msg n call dia kenape??? 2 ker maknanye syg??? nape aku jer yg harus faham??? sudah la hati anak yatim dilukai.

No comments:

Post a Comment