Sunday, December 26, 2010

KaDaNg - KaDaNg...

kadang2 semua kenangan kite,kite x dpt lupekan, tmbah2 ngn owg yg kite syg,suke,benci,hahah pendek kate semua la
tp bile ingtkn blek cepat gile mase berlalu dah 4 tahun aku di sini... n last ni la aku ade membe yg msk ngn aku gile2
wah... sedeh sngt bile aku btoi2 akn tinggalkan dia owg...
rase baru smlm aku jumpe n bertegur sape ngn diaowg.. walaupon aku jahat diaowg ttp time aku...aku syg korng smua,,
btoi jgk ckp diaowg kalo dah perangai kite cm ni memg owg suke tuduh2 kite..sabar je lah..
walaupon sekejap tp aku amat menghargai ape yg aku dpt dari mereka..kasih syg,carring,seronok sngt,,
kadang2 kite akan lupe smua ni ble ade yg menjadi batu api.. cha akan ingt korang smpai bile2...
awin,dian,abg long,suha,deli,aiman,fawaz..
walaupon musuh aku...nurul..sory la..bkn nk kutuk tp agak2 ar..wa x kco lu lu jgn kaco wa k...barang wa pon same..

No comments:

Post a Comment