Friday, December 24, 2010

slEepiNg buEty

hai............ pg yg indah harini..x hujan.panas..hu semakin dekat masenye aku akn tinggalkan kuantan..mengape mase cepat berlalu meninggalkan aku...dah dah x lame akn berakhirnye tahun 2010 dah akan menjelme 2011 mase 2 umur aku dah 22..
wah ktar ikut mane pon dah x blek..waduh2..aku dah nk tua la
keje pon blom..mcm mane la nanti
tande2 kiamat kecil pon dah bnyk..aku tkt siod..
kalo aku x sempat nk tobat???
tp aku mtk sngt biar aku mati dulu bAru munculnye dajal
aku x mw lalui saat 2...
2011 aku nk ubah gaye aku ,penampilan aku,sikap aku,walaupon aku tahun aku ni ckp je lbeh tp
aku akan try ...
dulu aku buat smua kerane dia..aku ambk hati dia..tp bile hati aku hancur mcm ni,,aku akn terusankn mcm ni...smpai hujung permainan,

No comments:

Post a Comment